Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2016

ΜΑΚΑΡΟΝΙΑ ΜΕ ΚΑΠΝΙΣΤΟ ΣΟΛΟΜΟ, ΒΟΤΚΑ ΚΑΙ ΚΡΕΜΑ ΓΑΛΑΚΤΟΣ














Η καινούρια μου συνταγή ανήκει στις συνταγές του πενταλέπτου! Είναι από αυτές που αφαιρούν το επιχείρημα «δεν έχω χρόνο να μαγειρέψω» από όσους το χρησιμοποιούν για να δικαιολογηθούν για την έλλειψη διάθεσης ή απλά επειδή δεν τους ενδιαφέρει... Άσχετα πάντως με αυτό, πρόκειται για μια νοστιμότατη μακαρονάδα με 5 μόνο υλικά (εξαιρουμένων φυσικά των μακαρονιών, του λαδιού και του αλατοπίπερου) που πραγματικά γίνεται σε 15 λεπτά της ώρας, από το μηδέν! Την αφιερώνω επίσης στην καλή μου φίλη Μαρία, η οποία μου ζήτησε blog εύκολες και γρήγορες συνταγές για φοιτητές! Στο μεταξύ, καλή μας όρεξη!

Υλικά (για 4-5 μερίδες):
  • 500 gr. μακαρόνια της αρεσκείας μου
  • 150 gr. καπνιστός σολομός σε μέτριες λωρίδες
  • 2 σκ. σκόρδο χοντροκομμένες
  • 1/2 φλ. βότκα
  • 200 ml. κρέμα γάλακτος
  • 1/2 χούφτα άνηθος ψιλοκομμένος
  • Αλάτι
  • Πιπέρι λευκό
  • Ελαιόλαδο

Εκτέλεση:
  1. Σε αλατισμένο νερό που βράζει, βράζω τα μακαρόνια δύο λεπτά λιγότερο απ' όσο συστήνει η συσκευασία τους και τα σουρώνω (αφού φυλάξω λίγο απ' το νερό του βρασίματος). Τα περιχύνω με λίγο ελαιόλαδο για να μην κολλήσουν και τα βάζω στην άκρη.
  2. Φτιάχνω τη μακαρονάδα σε δύο δόσεις, για λόγους άνεσης. Σε wok ή αντικολλητικό τηγάνι, προσθέτω λίγο ελαιόλαδο μαζί με το μισό σκόρδο και το αφήνω να ζεσταθεί. Μόλις το σκόρδο αρχίσει να ξεροψήνεται, το αφαιρώ και το πετάω. Προσθέτω το μισό καπνιστό σολομό και τον σοτάρω για λίγα δευτερόλεπτα μέχρι να αλλάξει χρώμα. Σβήνω με τη μισή βότκα και αμέσως προσθέτω τα μισά μακαρόνια με λίγο απ' το νερό τους. Αλατοπιπερώνω, βράζω για λίγο και προσθέτω τη μισή κρέμα γάλακτος και το μισό άνηθο. Ανακατεύω καλά και σερβίρω αμέσως μαζί με ένα μικρό κομμάτι ασοτάριστου σολομού που έχω φυλάξει, σε κάθε μερίδα. Επαναλαμβάνω ακριβώς την ίδια διαδικασία και για τα υπόλοιπα υλικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου